Home
 

Koliko je važno biti optimista?

optimizam_vVeć je dokazano da optimisti imaju zdraviji kardiovaskularni sistem, bolje se bore sa stresom i imaju manje šanse da dobiju moždani udar u odnosu na one ljude koji uglavnom gledaju na “tamniju stranu života”. Ipak, nije lahko uvijek imati pozitivan stav. S druge strane, postoji nekoliko načina da se svakodnevno osjećate bolje i imate više vjere u bolje sutra. Predstavljamo vam nekoliko jako korisnih savjeta.
Budite zahvalni!

Ako niste zahvalni na dobrim stvarima koje imate u životu, nikada nećete biti zadovoljni. Popišite sve dobro što vas okružuje, ali ne zanemarujte ni one stvari koje su, iako loše, imale pozitivan utjecaj na vaš život.
Zbog većine životnih teškoća, vi postajete otporniji, mudriji i snažniji za ono što vas čeka sutra, a to je osnova optimizma.

Oprostite drugima!

Lakše je to reći, nego učiniti, ali je sasvim neophodno da oprostite ljudima koji su negativno utjecali na vaš život. Najlakši način da oprostite nekom je da shvatite da je prošlost samo prošlost i ništa više.
Gledajte to ovako: osoba kojoj još niste oprostili, vjerovatno želi da i sama izbriše prošlost. Zato, pomirite se sa vašom prošlošću, da vam ne bi kvarila sadašnjost.
Kada to postignete, zatvorićete teška poglavlja i živjeti pozitivnije.

Pretvorite zavist i ljubomoru u energiju!

Kada zavidimo drugima, povrijeđujemo samo sebe. Čovječanstvo vam ne duguje ništa zato što je neko bolji od vas. Preusmjerite energiju koju trošite na zavist ka drugima na izgradnju vaše ličnosti i vaš profesionalni plan. Neka vam uspijeh drugih ljudi bude motivacija da vi postignete više.

Vježbajte, zdravo se hranite i budite na suncu!

Možda je ovaj savjet uobičajen, ali ga ljudi često previđaju. Važno je biti na otvorenom barem 15 minuta dnevno. Ako nemate vremena za to, pitajte ljekara da vam propiše suplemente vitamina D i / ili svjetlosnu terapiju.
Ako ne stižete da vježbate svakodnevno, koristite svaku priliku da se više krećete. Recimo, penjite se stepenicama, umjesto liftom, parkirajte auto nešto dalje od radnog mjesta i slično.Obavezno obogatite ishranu voćem i povrćem. Zdrav način života sigurno će vam popraviti raspoloženje i učiniti vas optimističnim.

Smijite se više, gunđajte manje!

Kada se smijete, stvarate sretno okruženje koje poziva na druženje. S druge strane, gunđanje ućutkuje druge ljude i izaziva sasvim suprotan efekat.

Ne krivite druge!

Lahko je okriviti druge za ono što vam se dešava u životu. Ljudi krive ekonomiju, političare, šefove, roditelje… sve, osim sebe.
Kada konačno prihvatite da imate kontrolu nad svojim životom, vidjećete da optimizam i uspijeh dolaze prirodno. Sjetite se, mogućnosti obično dolaze dok se nalazite na dnu, a ne na vrhu.

Prošlost ne može da “predvidi” budućnost!

Samo zato što ste imali poteškoće u prošlosti, ne znači da će vam cijeli život biti siv. Ne stvarajte od loših iskustava proročanstva koja se ispunjavaju sama od sebe.
Naprotiv, prihvatite probleme koje ste imali kao pripremu za novi život koji slijedi.

1. Juna 2013. AUTOR: KATEGORIJA: IzdvajamoMentalno zdravlje Tagged with:
Comments

Top